מדעי הספורט

מדעי הספורט

המטרה לפתח ,לעצב ולטפח בקרב התלמידים דפוסי פעילות והתנהגות ספורטיבית עפ”י היכולת האישית של כל אחד. התלמידים לומדים פיזיולוגיה של המאמץ, פסיכולוגיה של הספורט ,תולדות החינוך הגופני ,ארגון מפעלי ספורט והפקת טורנירים וליגות .

מטרות המגמה:

פיתוח מיומנויות בתחום החינוך הגופני והרחבת הידע בחינוך הגופני ומבנה גוף האדם: אנטומיה, פיזיולוגיה, פיזיולוגיה של המאמץ, קינסיולוגיה וכ’ו

נושאי לימוד עיקריים:

1 .פיזיולוגיה של המאמץ – היבטים ביולוגיים ופיזיולוגיים בגוף האדם, אנטומיה וניתוח תנועה )קינסיולוגיה(
2 .פסיכולוגיה של הספורט – תאוריות פסיכולוגיות המסבירות מאפייני אישיות והבאת הספורטאי לביצוע מיטיבי
3 .תולדות החינוך הגופני
4 .ארגון מפעלי ספורט והפקת אירועי טורנירים וליגות
5 .התנסות מעשית – בחדר כושר

מבנה הלימודים:

כתה י”א – %60 בגרות חיצונית
כתה י”ב – %40 הערכה בית ספרית
יחידה מעשית – ארגון מפעלים/חדר כושר

דרישת סף – 80 במדעים

חשוב לדעת…

1 .התלמידים רוכשים כישורי חיים חשובים הכוללים: הטמעת הפעילות הגופנית כחלק אינטגרלי מאורח חיים בריא לכל החיים.

2 .התלמידים מקבלים תכנית אימון כושר אישית וצוברים ידע נרחב בנושא תזונה נכונה.
3 .התלמידים לומדים כיצד להתמודד במצבי לחץ ומתרגמים אותו ללחץ כאמצעי להצלחה.
4 .האימונים במסגרת המגמה בונים אופציה לשירות קרבי ו/או שירות כמדריכי אימון גופני.
5 .צוות מורים אנרגטי ותומך המגיע מעולם הספורט התחרותי-הישגי, והוא משמש דוגמא לאורח חיים בריא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן