לומדים מרחוק – שכבת י”א

מערכות שעות למידה מקוונת החל מה-19/4/20​

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

היסטוריה

ג”ג/ מינהל/ משאבי אנוש

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

היסטוריה

ג”ג/ מינהל/ משאבי אנוש

חנ”ג

תנ”ך

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

אנגלית

לשון

לשון

 

מתמטיקה

 

חנ”ג

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

לשון

חינוך

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

תנ”ך

 

ג”ג/ מינהל/ משאבי אנוש/ פיזיולוגיה

 

מתמטיקה

 

לשון

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

חינוך

 

ג”ג/ מינהל/ משאבי אנוש/ פיזיולוגיה

חנ”ג

היסטוריה

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

אנגלית

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

היסטוריה

ערבית

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

 

מתמטיקה

 

לשון

לשון

ערבית

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

היסטוריה

ג”ג/ פיזיקה/ כימיה

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

לשון

ג”ג/ פיזיקה/ כימיה

תנ”ך

היסטוריה

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

אנגלית

 

מתמטיקה

 

חנ”ג

תנ”ך

חנ”ג

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

חינוך

לשון

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חינוך

לשון

 

מתמטיקה

 

מינהל

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

תנ”ך

לשון

חנ”ג

לשון

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

מינהל

מינהל

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

חנ”ג

 13:00-13:40

היסטוריה

תנ”ך

 

מינהל

 

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

 

חינוך

 

לשון

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

חנ”ג

לשון

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

תנ”ך

 

מתמטיקה

 

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

גיאוגרפיה

 13:00-13:40

תנ”ך

לשון

 

מתמטיקה

 

 

אנגלית

 

גיאוגרפיה

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חנ”ג

עיצוב גרפי

 

מתמטיקה

 

לשון

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

תנ”ך

תולדות האמנות

לשון

לשון

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

אנגלית

 

מתמטיקה

 

חינוך

תנ”ך

היסטוריה

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

היסטוריה

לשון

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חנ”ג

 

מינהל/ משאבי אנוש/ פיזיולוגיה

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

תנ”ך

מינהל/ משאבי אנוש/ פיזיולוגיה

היסטוריה

תנ”ך

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

אנגלית

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

לשון

לשון

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

 

מתמטיקה

 

חינוך

פסיכולוגיה

לשון

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

 

אנגלית

 

גיאוגרפיה

 11:00-11:40

תנ”ך

 

מתמטיקה

 

לשון

 

אנגלית

 

גיאוגרפיה

 

12:00-12:40

 

לשון

תנ”ך

 

מתמטיקה

 

לשון

היסטוריה

 13:00-13:40

 

אנגלית

 

גיאוגרפיה

 

מתמטיקה

 

 

חינוך

 

היסטוריה

 

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חנ”ג

ביולוגיה/ גיאוגרפיה/ כימיה/ פיזיקה

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

 

אנגלית

 

 11:00-11:40

לשון

ביולוגיה/ גיאוגרפיה/ כימיה/ פיזיקה

תנ”ך

היסטוריה

 

אנגלית

 

 

12:00-12:40

 

מדעי הבריאות/ ערבית/ תיאטרון

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

היסטוריה

לשון

 13:00-13:40

מדעי הבריאות/ ערבית/ תיאטרון

 

מתמטיקה

 

חינוך

ביולוגיה/ גיאוגרפיה/ כימיה/ פיזיקה

לשון

 

מקצועות עיוניים

גיא – י”א4 + י”א9

נושאעבודת הגשה בנושא “הסכמי שביתת הנשק והיווצרות בעיית הפליטים הפלסטינים”. הגשה באמצעות לינק שנשלח בוואטסאפ.

כלי להעברת המשימה: Google forms/zoom

תאריך הגשה: 20/3 12:00

___

י”א 9

משימה: מפגש סינכרוני בנושא “דה קולוניזציה”

תאריך הגשה:  ביום שלישי 17.3.2020 בשעה 17:00.

היסטוריה – דורין יצחק – י”א 1 + י”א 3

משימה: יום שלישי 17.3, מטלת הגשה בנושא “מלחמת העצמאות”.

כלי להעברת המשימה: קובץ וורד שנשלח בWHATSAPP

תאריך: 21.3 בשעה 15:00

היסטוריה – גילה קפח – י”א 6

משימה: יום שני 16.3, מטלת הגשה בנושא ” מלחמת העצמאות”

כלי להעברת המשימה: קובץ וורד שנשלח בWHATSAPP

תאריך: 21.3 בשעה 15:00

היסטוריה – אדם – י”א 8

משימה:

  1. מטלת סיכום פרק בונים מדינה
  2. מטלת סיכום דה קולוניזציה

כלי להעברת המשימה: מצגת מקוונת

תאריך: 

  1. 7.4
  2. 14.4

היסטוריה – אדם – י”א 2 + י”א 7

משימה:

  1.  מטלת סיכום פרק בונים מדינה 
  2. סיכום שיעור דה קולוניזציה (10 דק’ עבודה)
  3. סיכום שיעור גורל היהודים במדינות ערב (10 דק’ עבודה)

כלי להעברת המשימה: שיעור זום, מצגת גינאלי,  טפסי גוגל.

תאריך:

  1. 2.4
  2. 31.3
  3. 2.4

היסטוריה – אדם – י”א 2 + י”א 7

משימה: מלחמת העצמאות

כלי להעברת המשימה: מטלה

תאריך: 18.3 

היסטוריה – אדם – י”א 7

משימה: הקמת מדינת ישראל והקמת צה”ל

כלי להעברת המשימה: שיעור מקוון

תאריך: 19.3 11:00 

היסטוריה – דנה ואדם – י”א 5 + י”א 8

משימה:

פעולת ההתיישבות

העברת שאלת א”י לאום

מלחמת העצמאות 

ההכרזה על הקמת מדינת ישראל והקמת צה”ל ובעיית הפליטים הפלשתינאים

כלי להעברת המשימה:

קטע קול

מצגת + וידאו

מצגת + וידאו

קטע קול

תאריך:

18-מרץ

19-מרץ

22-מרץ

24-מרץ

לשון – כלל תלמידי השכבה

נושאבוחן שם המספר + מילות יחס

כלי להעברת המשימה: Google Forms

תאריך הגשה: 17/4

לשון – כלל תלמידי השכבה

נושא:

הבנת הנקרא + כתיבת סקירה

(מצורף דף הערות לגבי הסקירה)

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ

תאריך הגשה: 17/4

לשון – כלל תלמידי השכבה

נושא: עבודה בנושא מערכת הצורות

כלי להעברת המשימה: משוב/וואטסאפ

תאריך הגשה: 29.3

לשון – כלל תלמידי השכבה

נושא: תרגול של מערכת הצורות

כלי להעברת המשימה: התשובות נשלחות במייל (משוב) למורה המלמדת.

תאריך הגשה: 19.3

לשון – תלמידים מותאמים

נושא: תרגול של מערכת הצורות

כלי להעברת המשימה: Google forms, תשובות נשלחות ישירות למורות

תאריך הגשה: 19.3

אנגלית – Carol – 11th grade 4 points 

נושא:

44-48 in Mastering Modules C&E

They must also prepare for a video chat with me starting Sunday. Each call to each individual student will be approx. 10 mins. Long. I will ask about what they are doing during this time, how they feel and what there plans for the future are. Of course, all in English.

כלי להעברת המשימה: Whats App

תאריך הגשה:

Part 1: Due FridayApril 3rd.

Part 2: on Sunday April 4th

אנגלית – סמדר שנדלר – 4 יח”ל

נושא: יחידה 5 תרגילי אוצר מילים מהחוברת, קריאת טקסט ושאלות

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ Google Form

תאריך הגשה: 31/03/2020

אנגלית – אסתי – 4 יח”ל

נושא: Describing an object

כלי להעברת המשימה: Moodle

תאריך הגשה: 29.03

אנגלית – אסתי – 4 יח”ל

נושא:

How to Use Moodle
Online Book Report https://forms.gle/mpyednhU5eskAMWW7

כלי להעברת המשימה:

  • YouTube
  • Google Forms

תאריך הגשה: 1/05

English – Galit – 11-5p

נושא:

דקדוק: CONDITIONALS

תרגול דיבור באפליקציות (SPEAKING PAL)

בוק ריפורט: הגשה (ניתנה הארכה)  עד יום שני 6.4

כלי להעברת המשימה:

שיעור ב ZOOM

מצגת + תרגילים

משותפים בווטסאפ וב SHOWBIE

תאריך הגשה: הגשה עד יום חמישי 2.4

English – Galit – 11-5p

נושא:

  1. Module E 

Do unit 4 in Mastering Modules E/G pages 35-44 .

     2. Grammar – Conditionals  Conditional 1

  1. The  assessment for this week work will be open from Thursday 26.3 at 9.00 until   Friday 27.3 at 12.00 on Socrative. It will include a module E exam and exercises on the 1st conditional. 
  2. Book Report – Do not forget to hand-in your book reports by Monday 30.3. Send them to me by  email

תאריך הגשה: 22/3-27/3

אנגלית – נעמי – 5 יח”ל

נושאאנסין ושמיעה בווטסאפ, מילים חדשות, משפטים ודיונים. כתבה על הקורונה ודיון. 

משימה נוספת למחר- סירטון ביוטיוב על משפטי תנאי ומשפטי תרגול. נשלחו קישורים לקבוצת בווטסאפ

אנגלית – איתי – י”א 6-7

נושא

משימה 1

משימה 2

משימה 3

כלי להעברת המשימה: שתי משימות וידאו. עם השאלות.
משימת סיכום פרוייקט והצגה.

תאריך הגשה: 3.4

אנגלית – איתי – 5 יח”ל

נושא

Monday task:

https://padlet.com/ItayW/6yax160d8b5c

Thursday task:

Mastering Module E unit 5. Unseen and all vocabulary.

Alternative task

כלי להעברת המשימה: משימת כתיבה וחקר. התלמידים בוחרים עיר בעולם וחוקרים לפי שאלות מנחות. יש מפה וירטואלית וכל תלמיד מוסיף מידע לגבי העיר שבחר.

תאריך הגשה:  19.3

אנגלית – אסתי – 4 יח”ל

נושא: Mastering Module C & E pp. 37-38, 

הצעה לספר עבור יומן קריאה.

כלי להעברת המשימה: Moodle

תאריך הגשה: 19.3, 20.3

אנגלית – קרול – 4 יח”ל

נושא: Mastering module C & E pp. 37-38

כלי להעברת המשימה: What app

תאריך הגשה: 19.3

אנגלית – לי לחיאני – י”א 5 + י”א 8

נושא: Unseen module A – A קטע קריאה עם שאלות שאלון

כלי להעברת המשימה: What app ומייל

תאריך הגשה: 19.3

אנגלית – ענת מרקוביץ’ – 3 יח”ל

נושא: Unseen about the Corona Virus pandemic

כלי להעברת המשימה: נשלח בוואטסאפ וב-Google forms

תאריך הגשה: 3/4

אנגלית – ענת מרקוביץ’ – 3 יח”ל

נושא: Unseen module A

כלי להעברת המשימה: בדיקת דרך הזום, מייל אישי, משוב, וואטסאפ

תאריך הגשה: 22.3

תנ”ך – ניב סוניס – י”א9

נושא: לקרוא עזרא א+ג, תהילים קכ”ו

כלי להעברת המשימה: סיכום בזום ביום שלישי ב 12:00

תנ”ך – ניב סוניס – י”א9

נושא: קריאה, ניתוח

כלי להעברת המשימה: אשלח גם בוואטסאפ- לקרוא בספר ובפלורה את שארית נושא סיפורי יוסף, לכתוב שאלות העולות מן הטקסט

תאריך הגשה: נסכם במפגש מקוון בתחילת השבוע הבא – 22.3

תנ”ך – יניב חדד – י”א1 + י”א 4

נושא:

פרק יד-עמוד 339-לסכם את הפרק בלשונך.

מה היו מטרות נס קריעת ים סוף והאם הם הושגו.

שאלות:3,4,5,6 בעמוד347.

פרק י״ט-קרא את תקציר הפרק המופיע בעמודים:351-352.

שאלות:2,5 בעמוד 356

פרק כ-קראת את הפרק ועליך להבין את כל אחד מהדיברות מה הן אומרות.כמו כן מה הם ההבדלים בין חמשת הדיברות הראשונות לאחרונות.

שאלות:1,3,6,8 בעמוד 366

בהצלחה ואני כאן אם יש קושי.

כלי להעברת המשימה:

what’s up 

מייל

תאריך הגשה: הגשה עד שבוע הבא ביום ראשון 5/4

תנ”ך – יניב חדד – י”א1 + י”א 4

נושא:

המשך קריאת הפרקים מתוך הספר של פלורה

שאלות1,2,3 בעמוד 306 

שאלות:4,5,6 בעמודים:314-315

קריאת פרק ג הסנה הבוער.

יש לקרא היטב את הפרק ופרשנותו ולענות על שאלות:1,3,6

בעמודים 323-324

כלי להעברת המשימה: 

תאריך הגשה: 24/3

תנ”ך – קרין שטמר- י”א8 + י”א5

נושאהמשך קריאת פרקים. מידי יום פרק חדש.

שולחת חומר מוקלט כולל הסברים פלוס עבודה

פרק ו

כלי להעברת המשימה:  וואטסאפ

תאריך הגשה: הגשה תוך 24 שעות

תנ”ך – שרית – י”א2

נושא:

לקרוא בראשית פרק נ׳

ושמות פרקים א׳+ ב׳

א. לסכם בקצרה ובמילים שלכם את הפרקים.

ב. לענות על השאלות הבאות מן החוברת:

ע״מ 290, שאלה 7

ע״מ 291, שאלה 8

ע״מ 308, שאלה 10

ע״מ 315, שאלה 9.

שולחת חומר מוקלט כולל הסברים פלוס עבודה

פרק ו

כלי להעברת המשימה: ווטסאפ או מייל

תאריך הגשה: הגשה ביום רביעי 25/3

תנ”ך – שרית – י”א6

נושא:

לקרוא בראשית מ״ה, מ״ח, נ.

א. לסכם בקצרה ובמילים שלכם את הפרקים.

ב. לענות על השאלות הבאות מן החוברת:

ע״מ 268, שאלה 6

ע״מ 280, שאלה 7

ע״מ 290, שאלה 7

ע״מ 291, שאלה 8.

כלי להעברת המשימה: ווטסאפ או מייל

תאריך הגשה: הגשה ביום רביעי 25/3

מתמטיקה – אסתי ספרוני – י”א 1

נושא:

שאלות מאגר

עמוד 5 שאלה א2 א3 א.ד.ה4

עמוד 49 שאלה 8

עמוד 56 שאלה 1

עמוד 65 שאלה 1

תאריך הגשה: 7.4

מתמטיקה – אסתי ספרוני – י”א 1

נושא:

שאלות מאגר

עמוד 16  שאלה 18 

עמוד 21 שאלה 10

עמוד 35 שאלה 16

עמוד 49 שאלה 11

תאריך הגשה: 24.3

מתמטיקה 3 יח”ל – רוני פנחס

נושא: שאלות מאגר בנושאי אלגברה – פרבולות, סדרות וגדילה ודעיכה

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ google forms

תאריך הגשה: 2.4 + מפגש נוסף 30.3

מתמטיקה 4 יח”ל – שחר יהל

נושא:

  1. עמודים 44-55
  2. מבחני מתכונת 1,2,3 מהחוברת של מריאן

כלי להעברת המשימה: משימות ניתנו בוואטסאפ

תאריך הגשה:

  1. 22/3
  2. 20/3

מתמטיקה – שלמה – י”א1

נושא: בחינת בגרות קיץ 2014 מועד ב’

כלי להעברת המשימה: נשלח בוואצאפ כתמונות

תאריך הגשה: הגשה ביום חמישי 19/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: פתרון מבחני מתכונת יואל גבע, מילוי הערכה עצמית מעצבת אחרי פתרון כל 5 מבחנים (במודול)

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 16/4

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: מפגשים יומים לתמיכה לפי נושאים: סדרות/ פונק טיגונומטיריות/ בעיות קיצון/  אינטגרל/ הסתברות/ גאומטריה

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: מועד מדויק נשלח בקבוצה

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: הקניה בנושא בעיות הספק

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 15.3 8:30

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאבעיות הספק: מצגת מהשיעור קישור למשיות והגשת שאלות מהספר (נפתח ב 15/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך הגשה: הגשה במודול עד 22/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: הקניה בנושא מבוא להסתברות

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 16.3 10:00

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאמבוא להסתברות: מצגת מהשיעור, קישור לסרטון, קישור לשאלונים באתגר 5 ומשימת הגשה תרגילים. מתוך הספר (נפתח ב 16/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך הגשה: הגשה במודול עד 23/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: הקניה הסתברות לא מותנית עץ/ טבלה דו ממדית

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 17.3 09:00

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאמצגות מהשיעור, דוגמא לפתרון ב 3 דרכים ותרגילים להגשה מהספר פתרון לפחות ב 2 דרכים (נפתח 17/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך הגשה: הגשה במודול עד 24/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאדיאלוג פתוח, שאלות תלמידים

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה:

17.3 10:30

19.3 09:00

25.3 09:00

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאהקניה וחזרה קשר בין פונ/נגזרת/ נגזרת שניה/ אינטגרל

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 22.3 09:00

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: סרטונים ותרגילים מקבצי בגרויות לחזרה (יפתח 22/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך הגשה: הגשה במודול עד 29/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאהקניה, הסתברות המשך

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 22.3 09:00

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושאסרטונים ושאלונים, מאתגר 5 ושאלות תרגול מהספר להגשה (יפתח 23/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך הגשה: הגשה במודול עד 30/3

מתמטיקה 5 יח”ל – מיכל יפה – י”א3 י”א6 י”א2

נושא: הקניה, אינטגרלים ונפח גוף סיבוב

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך הגשה: 22.3 09:00

מגמות

מחשבים – מאור – י”א3

נושא: 

“יחידה מתוקשבת 2 – מכונת טיורינג (חלק ב’) + מבוא לתכנון מבני נתונים” – לצפות בסרטוני ההדרכה + להגיש מטלה.

“יחידה מתוקשבת 3 – מכונת טיורינג (חלק ג’) + תכנון מבני נתונים” – לצפות בסרטוני ההדרכה + לבצע את המטלה באתר כיתה הפוכה.

כלי להעברת המשימה: Moodle

תאריך: 

יחידה 2 – 1.4

יחידה 3 – לא להגשה

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י”א3

נושא: הרצאת העשרה בנושא הקמת סטרטאפ מעבירה יזמית מיכל אבני

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך פגישה: 

23.3, 15:00 

טופס רישום

משוב

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י”א3

נושא: הרצאה בתחום של מציאות מדומה ורבודה, אנטלגנציה מלאכותית. עתידנות וטכנולוגיה, כל עולם היזמות, סטארטאפים, לקוחות ומודלים עסקיים.

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך פגישה: 

ביום ראשון ה-22.3.20 בשעה 10:30 

טופס רישום

משוב

מאור – י”א3

נושא:

  1. יום שישי – 20.3: מכונת-טיורינג (חלק א’) + תכנון מבני נתונים (חלק א’) – 

יחידה 17 – מכונת טיורינג (חלק א’ + ב’) – חלק א’ (מבוא + מטלה).

  1. יום ראשון 22.3: מכונת טיורינג (חלק ב’) – 

יחידה 17 – מכונת טיורינג (חלק א’ + ב’) – חלק ב’ (פונקציות + מטלה).

כלי להעברת המשימה: Moodle

תאריך פגישה: 

17 – מכונת טיורינג – חלק א’: 27.3.

17 – מכונת טיורינג – חלק ב’: 29.3.

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י”א3

נושא: הרצאה online של שניר רוזנפלד מחברת Cyber2.0, המפתחת פתרונות סייבר (אתר החברה: https://www.cyber20.com/)ההרצאה תעסוק בנושאים: סיפורה של החברה, מהו סטרטאפ, כייצד מקימים חברה ועולם הסייבר

https://zoom.us/j/5970037330

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך פגישה: יום רביעי 18.3.20, בין השעות 13:00 – 13:45

טופס רישום

טופס משוב

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י”א3

נושא: הרצאה on-line של אדי כץ מנכ”ל ומייסד חברת geekapps בעל ניסיון רב בתחום ובפעילות עם בני נוער

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך פגישה: יום חמישי 19.3.20, בין השעות 11:00 – 11:45

ורדה – י”א2 + י”א9

נושא: יום חמישי 23.3 – גזרת הכפולים. יום ראשון 29.3   ערך היתרון. יום שני 30.3 בדיקת מטלות גזרות ותחביר יום שלישי 31.3 ערך ההפלגה יום רביעי 1.4 – בדיקת מטלות יום חמישי -2.4. – מודעות  יום ראשון 5.4 תרגול כותרות יום שני 6.4 – כאנ ואחיותיה יום שלישי 7.4 = המשך כאן ואחיותיה

כלי להעברת המשימה: זום\ווטסאפ

תאריך הגשה: המטלות הן משיעור לשיעור

ורדה – י”א2 + י”א9

נושאיום שלישי 17.3 – גזרת פ״ו /פ״י.  יום רביעי 18.3 – בדיקת תרגול וחידוד דברים לא מובנים . יום חמישי 19.3– נושא תחבירי انّ  ואחיותיה יום ראשון 22.3 – בדיקת מטלות . יום שלישי 24.3 מודעות בערבית   יום רביעי -25.3 בדיקת הבנת הנושאים 

כלי להעברת המשימה: זום\ווטסאפ

תאריך הגשה: המטלות הן משיעור לשיעור

עיצוב – גילה עשרי – י”א6

נושא:

מצגות וכלים ותוכנות דיגיטליות חינמיים ברשת : משימות לביצוע:1.חקר פרסונה

  1. קולאז’ בחשיבה יצירתית

3.”וולוג”, סרטון או אנימציה

כלי להעברת המשימה:

שיעורים בזום

שיתוף מטלות בוואטסאפ

תאריך הגשה:

29.3

30.3

עיצוב – גילה עשרי

נושא: ישיחת הרגעה + משימת חשיבה יצירתית + מצגת

כלי להעברת המשימה: Zoom

תאריך הגשה: יום שלישי 17.3

___

נושא: מצגת  בעיצוב + שיחת הבהרה על המצב

כלי להעברת המשימה: Zoom

תאריך הגשה: יום ראשון 22.3 ב12:00

___

תולדות האמנות – נתי שי

נושא: לחצ\י כאן 

כלי להעברת המשימה: עבודה באתר של נתי

תאטרון – מיכל שייקובסקי

נושא:

  1. דף עבודה מקוון בנושא בחירת נושא להפקת תשפ”א
  2. שיעור מצולם חזרה על האפקט הקומי – קומדיה וקריאת המחזה “החולה המדומה” למולייר

כלי להעברת המשימה:

  1. Whatsapp
  2. Youtube + whatsapp

תאריך הגשה:

הגשה עד 22.3.2020

קריאה עד 27.3.2020

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י”א3

נושא: להכין פרויקט עם שני מסכים בראשון תפריט מילולי בשני תפריט עם תמונות

כלי להעברת המשימה: משימה אסינכרונית, סרטון הדרכה נשלח בקבוצת ווטסאפ

תאריך הגשה: הגשה עד 22.3

 

ביולוגיה – ציפי הופמן – קבוצת  MOOC

נושא:

מערכת ההגנה:

תפקיד מקרופאגים ולימפוציטים

חיסון פעיל וסביל

זיכרון חיסוני, תגובה ראשונית ושניונית

2 יחידות תירגול

מנגנון הדבקה של וירוסים

עקרונות קוך לזיהוי גורמי מחלה

כלי להעברת המשימה:

מצגות+ שיעור בזום

קורסים און ליין מטח

מפגשי זום

תאריך הגשה: הגשה עד 19.4

ביולוגיה – ציפי הופמן

נושא:

מבחן בית בביולוגיה על הנושאים:

אנזימים ,מבנה ה DNA,שיכפול DNA, מDNA לחלבון

יחידות לימוד מתוקשבות- קורסים און ליין ילקוט דיגיטלי  -תא של מטח

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ\מיילים

תאריך הגשה: הגשה ביום חמישי בצהרים 18.3 למייל של ציפי, הגשה 22.3

רפואה  – ציפי הופמן 

נושא:

תפקיד בלוטת האדרנל משוב על הבלוטה

לעבור על המצגות  ולענות על השאלות

כלי להעברת המשימה: מייל ומפגשי זום

תאריך הגשה: הגשה עד 19.4

רפואה – ליאת לוי

נושאעבודה על נושא מחלת הסרטן- מותאמת אישית

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ ומייל

תאריך הגשה: הגשה עד 19.4

רפואה – מערכות בריאות – ליאת לוי

נושאחומר מסוכם על מחלת הסרטן- גורמי דרכי טיפול וחידושים בטיפול מותאם אישי.

קיבלו דף שאלות להגשה

כלי להעברת המשימה: נשלח בוואטסאפ ובמייל

תאריך הגשה: יחזירו לבדיקה עד 27.3

רפואה – מדעי הבריאות – ציפי הופמן

נושאיקבלו חומר על בלוטת האדרנל ויתואם גם מפגש סינכרוני בזום

דף עבודה בנושא בלוטת האדרנל

  • קיבלו דף שאלות להגשה

כלי להעברת המשימה: נשלח בוואטסאפ ובמייל

גיאוגרפיה – ענת 

נושא: פיתוח ותכנון מרחבי -גלובליזציה

קיבלו דף שאלות להגשה

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ

תאריך הגשה: 5.4 יום ראשון

 

מנהל וכלכלה – אופיר בר אולפן – י”א 1,2,7

נושא:

  1. מטלת- גורמי התנגדות בארגון והתמודדות איתם
  2. מטלת תצורות ארגוניות תומכות שינוי וחדשנות ארגונית

כלי להעברת המשימה:

גוגל פורמס

סרטוני שיעור

ווטסאפ

תאריך הגשה: הגשה 30/4/2020

ניהול משאבי אנוש – גיא פביאן – י”א 1,2,7

נושא

  1. 30.3
  2. 7.4

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן