לומדים מרחוק – שכבת י’

מערכות שעות למידה מקוונת החל מה-19/4/20

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

 

לשון

 

תנ”ך (חדד)

לשון

ג”ג/תקשורת

 

מתמטיקה

 

11:00-11:40

 

לשון

 

תקשורת – הפקה

ספרות

ג”ג/תקשורת

 

מתמטיקה

 

 

12:00-12:40

 

חנ”ג

 

אנגלית

 

היסטוריה

 

אנגלית

 

תנ”ך

 13:00-13:40

 

מתמטיקה

 

אנגלית

היסטוריה

ספרות

חינוך

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

10:00-10:40

אזרחות

לשון

לשון

 

מתמטיקה

 

ספרות

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

 

מד”ט

 

 

12:00-12:40

 

חנ”ג

 

אנגלית

 

ג”ג/ מינהל/ תקשורת

 

אנגלית

 

היסטוריה

 13:00-13:40

ספרות

אנגלית

ג”ג/ מינהל/ תקשורת

אזרחות

חינוך

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

לשון

היסטוריה

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

אזרחות

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

ספרות

 

מד”ט

 

 

מתמטיקה

 

ספרות

 

12:00-12:40

 

חנ”ג

 

אנגלית

 

ג”ג/ מינהל/ קולנוע

 

אנגלית

 

תנ”ך

 

13:00-13:40

 

לשון

 

אנגלית

 

ג”ג/ מינהל/ קולנוע

 

לשון

 

חינוך

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

ספרות

חנ”ג

תנ”ך

מינהל / היסטוריה

תנ”ך

 11:00-11:40

מינהל / היסטוריה

היסטוריה/ לשון

חינוך

 

מינהל / לשון

 

מתמטיקה

 

12:00-12:40

 

מינהל / כישורי חיים

 

אנגלית

 

ספרות

 

אנגלית

 

מתמטיקה

 13:00-13:40

מתמטיקה

אנגלית

 

היסטוריה

 

לשון

חינוך

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

אזרחות

חנ”ג

לשון

 

מתמטיקה

 

ספרות

 11:00-11:40

מתמטיקה

אזרחות

גיאוגרפיה

 

מתמטיקה

 

ספרות

 

12:00-12:40

 

היסטוריה

לשון

גיאוגרפיה

תנ”ך

 

אנגלית

 

 13:00-13:40

אזרחות

 

היסטוריה

 

 

אנגלית

 

חינוך

 

אנגלית

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חינוך

חנ”ג

היסטוריה

 

מתמטיקה

 

ספרות

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

לשון

לשון

 

מתמטיקה

 

מבוא לביולוגיה

 

12:00-12:40

 

ציור/ פיזיולוגיה

 

אנגלית

 

יסודות העיצוב/ כושר

 

אנגלית

 

תנ”ך

 13:00-13:40

ציור/ פיזיולוגיה

אנגלית

עיצוב גרפי

ספרות

תנ”ך

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

תנ”ך

חנ”ג

ספרות

 

מתמטיקה

 

מבוא לביולוגיה

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

אזרחות

ערבית

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 

12:00-12:40

 

חינוך

 

אנגלית

 

היסטוריה/ מינהל

 

אנגלית

 

ביולוגיה/ כימיה

 13:00-13:40

 

תנ”ך

 

אנגלית

לשון/ מינהל

לשון

ביולוגיה/ כימיה

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

תנ”ך

ספרות

ספרות

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

מבוא לביולוגיה

לשון

 

מתמטיקה

 

חינוך

 

12:00-12:40

 

יסודות המחשב

 

אנגלית

 

לשון

 

אנגלית

 

פיזיקה/ כימיה/ הכנה לפרוייקט מחשבים

 13:00-13:40

יסודות המחשב

אנגלית

היסטוריה

יסודות המחשב

פיזיקה/ כימיה/ הכנה לפרוייקט מחשבים

 

 

שעה

יום א

יום ב

יום ג

יום ד

יום ה

 10:00-10:40

חנ”ג

ספרות

תנ”ך

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 11:00-11:40

 

מתמטיקה

 

תנ”ך

לשון

 

מתמטיקה

 

היסטוריה

 

12:00-12:40

 

מדעי הבריאות

 

אנגלית

 

לשון

 

אנגלית

 

ביולוגיה/ כימיה/ פיזיקה

 13:00-13:40

מדעי הבריאות

אנגלית

ספרות

חינוך

ביולוגיה/ כימיה/ פיזיקה

מקצועות עיוניים

אנגלית 4 יח”ל – סמדר שנדלר

משימה: אוצר מילים, המשך קריאת סיפור קצר ושאלות על הסיפור

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ

תאריך: 31/03/2020

אנגלית 4 יח”ל – רוז כהן

משימה:

כתיבת פרק ראשון של Book Report בעקבות קריאת הספר The Little Prince- 

  • כתיבת סקירה ספרותית על מחבר הספר “הנסיך הקטן”- אנטואן דה סנט-אכזופרי.
  • כתיבת תקציר לספר The Little Prince

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ + מייל

תאריך: יום רביעי ה-1.4 עד השעה 20:00

אנגלית 4 יח”ל – דניל דוידוב

משימה: A Summer’s Reading part 1+2

כלי להעברת המשימה: wizer

תאריך: 

  1. part 1 due 21/03
  2. part 2 due 28/03

English 5 points – Carol Lugashi

משימה: 

Students complete Vocabulary exercise #2 

. They continue doing the long work on “A Summer’s Reading” Prepare for video chat with me starting on Sunday.

I will ask what they are doing at this time, how they feel and what their plans are

כלי להעברת המשימה: what’s app

תאריך: 

Part1:due April 1st

Part 2:due April 5th

English 5 points – Carol Lugashi

משימה: literature book – read “A Summers’s reading”do all exerciseson pp. 14,15,19,20,21,25,26,27,28,29. send me a photo of all work done.  Do exercise on vocabulary. I will give them the answers on Thursday.

כלי להעברת המשימה: what’s app

תאריך: march 30th

___

אנגלית 3 יח”ל – לי לחיאני

משימה:Unseen – קטע קריאה עם שאלות

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ ומייל

תאריך: עד יום חמישי 19.3

___

אנגלית 5 יח”ל – ענת מרקוביץ

משימה: 

Book Report + New Module E  booklet pages 6-7 vocabulary practice and exercises

vocab list + exercise worksheet + Socrative quiz

כלי להעברת המשימה:

Whatsapp+

Socrative

תאריך:

BR אחרי פסח

vocab- 2/4

אנגלית 5 יח”ל – ענת מרקוביץ

משימה: New Module E vocab practice #8

vocab list + exercise worksheet + Socrative quiz

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ 

תאריך: עד ה-19/3 

___

משימה: 

  • Book proposal for report
  • Master Class p.41
  • Speaking Pal – One Unit
  • Vocabulary Quiz 12 & 13

כלי להעברת המשימה: 

Moodle

___

אנגלית – אסתי גפני –  י’5, 3יח”ל (עם grammar helper)

משימה: Grammar Helper 3, pages 32-4

כלי להעברת המשימה: WhatsApp

Speaking Pal

Socrative

תאריך: 

Fri. 20/3

Sun. 22/3

Fri. 20/3

Thurs. 19/3 10:30-11:00

אנגלית 5 יח”ל – אסתי גפני

משימה: 

  1. Book proposal for report
  2. Master Class p.41
  3. Speaking Pal – One Unit
  4. Vocabulary Quiz 12 & 13

כלי להעברת המשימה:

  1. Moodle
  2. Moodle
  3. Speaking Pal
  4. Socrative

תאריך:

  1. Fri. 20/3
  2. Sun. 22/3
  3. Fri. 20/3
  4. Thurs. 19/3 10:30-11:00

מתמטיקה 5 יח”ל – רוני פנחס

משימה: חקירת פולינומים בלי ועם פרמטרים

כלי להעברת המשימה: מפגש זום וגוגל קלאסרום

תאריך: 30.3.20

מתמטיקה 4 יח”ל – שחר יהל

משימה:

  1. תרגילים בעמ’ 44-55
  2. עמ’ 584- שאלות 1,2,4,5,8
  3. עמ’ 1151- שאלות 1,2,5,6,7
  4. עמ’ 706 – שאלות 1,4,5,7,12

כלי להעברת המשימה: נשלח בוואטסאפ

תאריך: 

  1. עד 22/3
  2. עד 20/3

מתמטיקה – שלמה בן דוד – י’3 (קבוצת הפרטני) י’1

משימה: התלמידים קיבלו את עמוד 158 בעיות מציאותיות בסדרה חשבונית

כלי להעברת המשימה: הודעה בוואצאפ

תאריך: יש להגיש עד ליום חמישי הקרוב

19/3

מתמטיקה 3 יח’ – מיכל יפה

משימה: 2 מבחנים תואמי מתכונת

כלי להעברת המשימה: מודול

תאריך: 16/4/2020

מתמטיקה 3 יח’ – מיכל יפה

משימה: השלמת הנחיות ומתן משימה לפסח

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך: 1/4/20

מתמטיקה 3 יח’ – מיכל יפה

משימה: הדרכה מקוונת על דרכי העבודה: מודול, אתר בי”ס, gool

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך: 19/3, 14:00

מתמטיקה 3 יח’ – מיכל יפה

משימה: ריכוז שאלות והנחיות למשימה

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך: 18.3 12:00

___

משימה: משימה בסטטיסטיקה והסתברות (נפתחה ב 15/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך: הגשה במודול עד 22/3

___

משימה: סרטונים ומשימה בקריאת גרפים (יפתח ב 18/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך: הגשה במודול עד 25/3

___

משימה: ריכוז שאלות והנחיות למשימה

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך: 22.3 12:00

___

משימה: הסבר, סרטונים ומשימה בטריגונומטריה (יפתחב 22/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך: הגשה במודול עד 29/3

___

משימה: ריכוז שאלות והנחיות למשימה

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך: 25.3 12:00

___

משימה: הסבר, סרטונים ומשימה בסדרות (יפתח ב 25/3)

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך: הגשה במודול עד  1/4

תנ”ך – ניב סוניס – י’4

משימה: ניתוח, חיפוש חומר, הבנה עצמית

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ ומייל

תאריך: עד ה-30.3

___

תנך י’5 – קרין שטמר

משימה: עבודת הגשה של ניתוח פרקים ד או ו כולל ניתוח אמצעים אומנותיים

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ כיתתי

תאריך: עד ה-30/3

___

תנ״ך – שרית מרציאנו

י’2

משימה: התנ״ך באומנות, שילוב הפרקים בבראשית ד, ו, יא ביצירות.

כלי להעברת המשימה: מייל

תאריך: 26/3

___

י’3

משימה: התנ״ך באומנות, שילוב הפרקים בבראשית ד, ו, יא ביצירות.

כלי להעברת המשימה: מייל

תאריך: 19/3

אזרחות – ניר גמליאל – י’1, י’8, י’9

משימה: התקדמות בפרקים של מטלת הביצוע. יש לשלוח במייל את הפרקים לפי קצב ההתקדמות.

כלי להעברת המשימה: מייל לשליחת העבודות, וואטס אפ לתמיכה טכנית

תאריך:

י’ 8/9 – 19/3 טיוטה ראשונית של כל העבודה 26/3 – טיוטה סופית של העבודה.

י’1 – לסיים כל יומיים פרק נוסף של העבודה, הטיוטה הראשונית של העבודה הגמורה אמורה להיות מוגשת ב 26/3

צוות לשון – לכל תלמידי בשכבה

משימה:

הקניית דרך תצורה של השם

שלב א – שאילה מלעז, ראשי תיבות והלחם בסיסים + תרגול

כלי להעברת המשימה: קובץ נשלח בוואטסאפ

תאריך: 17/4

צוות לשון – לכל תלמידי בשכבה

משימה: שם המספר

כלי להעברת המשימה: Google forms

תאריך: 29/3

צוות לשון – לכל תלמידי בשכבה

משימה: תרגול הפועל

כלי להעברת המשימה: Google forms

תאריך: 29/3

צוות לשון – לכל תלמידי בשכבה

משימה: נשלחו שלושה טקסטים + שאלות בהבנת הנקרא.

כלי להעברת המשימה: Google forms

תאריך: התשובות נשלחות ישירות למורה עד 23/3

היסטוריה – דורין יצחק – י’2 י’6 י’7 י’8

משימה: לכל כיתה נשלחה שאלת מקור שונה.

כלי להעברת המשימה: קובץ וורד שנשלח בWHATSAPP

תאריך: את המטלה יש להשיב אליי למייל עד ל-22/3 בשעה 15:00

___

היסטוריה – גיא בן שושן – י’4 י’3

משימה: הגשת תיקון מבחן

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ

תאריך: 07/04/20

היסטוריה – גיא בן שושן – י’4 י’3

משימה: 

לסיים את מטלות ה -30%:

  • דו”ח סיור – קיסריה 
  • שאלת מקור- חשמונאים

כלי להעברת המשימה: המטלה נמצאת אצל התלמידים. הגשה במייל.

תאריך: הגשה עד ה – 24/3

___

היסטוריה – דנה ברצורי

י’5

משימה: הרצל והספר מדינת היהודים

תאריך: 22.3

___

י’1

משימה:18.3 אמנסיפציה ופוגרומים

תאריך: 19.3

ספרות – צחי פפו – י5,י7,י9

משימה:אני מבקש מהתלמידים שטרם ענו על שתי שאלות מבחינות בגרות על הרומן חצוצרה בואדי, שישלחו לי את התשובות עד יום חמישי 2.4

כלי להעברת המשימה: משו”ב

תאריך: 2.4

ספרות – צחי פפו – י5,י7,י9

י’4

משימה: לענות על 2 שאלות בגרות על הרומן מתוך בנק שאלות שנשלח להם במשו”ב.

כלי להעברת המשימה: משו”ב

תאריך: עד 19.3

ספרות – עמית מזרחי

י’4

משימה: “הנסיך הקטן” לסכם פרק 1-2

כלי להעברת המשימה: אתר אינטרנט, אליעזר בן יהודה

תאריך: הגשה עד ה-29.3

___

י’3

משימה:“הנסיך הקטן” עבודה על עקירת עצי באובב

כלי להעברת המשימה: במחברת/נשלח בוּואצאפ

תאריך: הגשה עד ה-22.3

___

י’2

משימה:“הנסיך הקטן” עבודה על עקירת עצי באובב

כלי להעברת המשימה: במחברת/נשלח בוּואצאפ

תאריך: הגשה עד ה-22.3

___

י’1

משימה:“הנסיך הקטן” עבודה על עקירת עצי באובב

כלי להעברת המשימה: במחברת/נשלח בוּואצאפ

תאריך: הגשה עד ה-30.3

___

ספרות – חביבה תמרי

י’4

משימה: חלום בדמי כבוד – מגינסטו -פסקת פתיחה

כלי להעברת המשימה: מייל / וואטסאפ קבוצתי

תאריך: הגשת השאלות עד ליום ה’, ה-19.03

___

י’6+ י’8

משימה: חלום בדמי כבוד – מגינסטו -פסקת פתיחה

כלי להעברת המשימה: מייל / וואטסאפ קבוצתי

תאריך: המשימה תינתן ב-18.3 כשתאריך ההגשה יהיה ה-30.3

חינוך / שבט אחים – דורון צ’יקו – י’6

משימה: להגיש את המצגת של הנושא שהיו צריכים להגיש בשבט אחים.

כלי להעברת המשימה: powerpoint

תאריך: עד סוף פסח, 19.4

חנ”ג\חינוך – דורון צ’יקו – י’6

משימה: אימון כושר כיתתי – גם כושר וגם גיבוש

כלי להעברת המשימה: ZOOM

תאריך: ביום ראשון ה-22.3.20, בשעה 18:00

מגמות

עיצוב – גילה עשרי

נושא: מצגת  בעיצוב+ שיחת הבהרה על המצב

במפגש השני הצגת תוצרים ומשוב עמיתים.

כלי להעברת המשימה: ZOOM

תאריך פגישה: 

מפגש 1 – 17.3 בשעה 13:30

מפגש 2 – 22.3 בשעה 13:30

עיצוב – נתי שי

משימה: לחצ\י כאן

כלי להעברת המשימה: עבודה באתר של נתי

סדנת אמנות – מאיה ארוך

משימה: להגיש תרגיל בית – רישום דמות יושבת בבית

כלי להעברת המשימה: משוב

תאריך: עד ה-22.3

___

משימה: “אני ובן משפחה נוסף” – רישום (ציור בעיפרון) בספר סקיצות.

כלי להעברת המשימה: משוב

תאריך: עד ה-29.3

תאטרון – מאיר בן סימון

משימה: צפייה בהצגה “מקווה”

כלי להעברת המשימה:

תאריך: 27.3

מחשבים – אודליה בן דוד – י’8

משימה: עבודה לפסח – מחרוזת (String): צפיה בסרטון + מענה על 10 שאלות – הגשה לאחרי פסח (19.4).

כלי להעברת המשימה: moodle

תאריך: עבודה לפסח – 19.4

מחשבים – מאור הורנשטיין – י’8

נושא:

41 – מערכים – חלק ז’ – מערך מונים ומערך צוברים – יחידה מקוונת – הגשה ל-31.3

42 – מערכים – חלק ח’ – בניית מערך לפי תנאי – יחידה מקוונת – הגשה ל-2.4

עבודה לפסח – מחרוזת (String): צפיה בסרטון + מענה על 10 שאלות – הגשה לאחרי פסח (19.4).

כלי להעברת המשימה: Moodle

תאריך פגישה: 

יחידה 41 – 31.3

יחידה 42 – 2.4

עבודה לפסח – 19.4

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י’8

נושא: הרצאת העשרה בנושא הקמת סטרטאפ מעבירה יזמית מיכל אבני

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך פגישה: 

23.3, 15:00

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י’8

נושא: הרצאה בתחום של מציאות מדומה ורבודה, אנטלגנציה מלאכותית. עתידנות וטכנולוגיה, כל עולם היזמות, סטארטאפים, לקוחות ומודלים עסקיים

כלי להעברת המשימה: ZOOM

תאריך פגישה:

ביום ראשון ה-22.3.20 בשעה 10:30 

טופס רישום

משוב

מחשבים – אילנה קלמנוביץ’ – י’8

נושא: הרצאה על בינה מלאכותית וחדשנות מרצה מחברת אמזון

כלי להעברת המשימה: ZOOM

תאריך פגישה: 17.3 10:00-11:30

___

משימה:

הרצאה online של שניר רוזנפלד מחברת Cyber2.0, המפתחת פתרונות סייבר (אתר החברה: https://www.cyber20.com/)ההרצאה תעסוק בנושאים: סיפורה של החברה, מהו סטרטאפ, כייצד מקימים חברה ועולם הסייבר

https://zoom.us/j/5970037330

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך:

יום רביעי 18.3.20 

בין השעות 13:00 – 13:45

טופס רישום

טופס משוב

___

משימה:

הרצאה on-line של אדי כץ מנכ”ל ומייסד חברת geekapps בעל ניסיון רב בתחום ובפעילות עם בני נוער

כלי להעברת המשימה: zoom

תאריך:

יום חמישי 19.3.20 

בין השעות 11:00 – 11:45

טופס רישום

מחשבים – מאור הורנשטיין ואודליה בן דוד – י’8

משימה: מערכים – 15.3

כלי להעברת המשימה: 10 תרגילים

תאריך: הגשה במודל\וווצאפ 18.3

___

משימה: מערכים, תבניות תכנותיות – 18.3

כלי להעברת המשימה: תרגול

תאריך: הגשה במודל\וווצאפ 25.3

___

משימה: מערכים מונים וצוברים – 22.3

כלי להעברת המשימה: תרגול

תאריך: הגשה במודל\וווצאפ 29.3

___

משימה: מערכים – בניה לפי תנאי – 25.3

כלי להעברת המשימה: תרגול

תאריך: הגשה במודל\וווצאפ 1.4

מחשבים – דינה לוי – י’8

משימה: לפתור את כל 10 המשימות האישיות שנשלחו היום – עד 22/3. להמשיך את כתיבת חוברת הפרויקט במקביל לסיום הפרויקט.

כלי להעברת המשימה: וואטסאפ + דוא”ל

תאריך: 22.3 עד השעה שמונה בערב.

טופס משוב

מבוא לביולוגיה – דורין בוסקילה

משימה:

  1. מבחן מערכת העיכול
  2. יחידת לימוד מנגנון הנשימה וויסותו
  3. השפעת זיהום האוויר ועישון
  4. מערכת החיסון קו הגנה 3-
  5. סוגי דם עירוי דם והשתלות

כלי להעברת המשימה:

קורסים און ליין ילקוט דיגיטלי

תאריך:  

  1. 6.4
  2. 12.4
  3. 20.4
  4. 14.4
  5. 20.4

ביולוגיה – דורין בוסקילה

משימה:

בדיקת שתן וטיפולי דיאליזה

2 אנסינים  מבגרויות

מבחן מסכם על מערכת הפרשה

כלי להעברת המשימה:

קורסים און ליין ילקוט דיגיטלי- מטח

מייל וואטסאפ

במייל

תאריך: 

יחידות לימוד להגיש עד 19.4

להגיש עד  20.4

בתאריך 20.4

ביולוגיה – דורין בוסקילה

משימה: יחידות לימוד עצמי של תפקיד מערכת ההפרשה בשמירה על הומיהוסטזיס.

מצגות ויחידות להגשה בקורסים און ליין ילקוט דיגיטלי מחט-גוף האדם

כלי להעברת המשימה:

בוואטאפ, בילקוט דיגיטלי, מטח

תאריך: הגשה עד ה-30.3

מבוא לביולוגיה – דורין בוסקילה

י’6

משימה: דף עבודה חקר מערכת העיכול-קיבה

כלי להעברת המשימה: בוואטאפ

תאריך: הגשה עד 23.3

___

י’7 + י’8

משימה: יחידות לימוד- קורסים און ליין ילקוט דיגיטלי -מערכת ההגנה

כלי להעברת המשימה: בוואטסאפ ובילקוט דיגיטלי

תאריך: הגשה עד 23.3

רפואה – ליאת לוי

משימה:

מערכת קרדיולוגית המשך עבודה על מאמר המלח

תלמידי קורס מד”א – לחזור על כל החומר שנלמד לקראת המבחן המעשי

כלי להעברת המשימה:

וואטסאפ, מייל ויתואם בקרוב מפגש בזום 

מצגות

תאריך: עבודה לפסח עד 19.4

רפואה – ליאת לוי

משימה: התלמידים קיבלו שני מאמרים :

  1. מאמר מסכם קרדיולוגיה והמטולוגיה
  2. מאמר  בנוגע להשפעת המלח – דף עבודה שאלות על המאמרים

כלי להעברת המשימה: מייל, וואטסאפ

תאריך: יש להגיש עד 30.3

ערבית – שירלי סגל

משימה: לימוד עצמי של אוצר המילים + תרגול + בחינה

חנ”ג\חינוך – דורון צ’יקו – י’6

משימה: אימון כושר כיתתי – גם כושר וגם גיבוש

כלי להעברת המשימה: ZOOM

תאריך: ביום ראשון ה-22.3.20, בשעה 18:00

מגמת חנ”ג – דורון צ’יקו – י’6

משימה: יצירת משחק מקוון על שרירים

כלי להעברת המשימה: פורטל״מ

תאריך: 19.4

מגמת חנ”ג – דורון צ’יקו – י’6

משימה: קינזיולוגיה ניתוח תנועה

כלי להעברת המשימה: google forms

תאריך: 31.3.20, שעה 11:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן